OT Tmel na opravu bakelitu ?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Březen 2 06:45:38 CET 2014

Zdravím,
  mám tu starý bakelitový telefon, který zřejmě neustále někomu padal na zem,
takže spodní hrana krytu je v žalostném stavu a jsou tam vyštípané kusy
nepravidelného tvaru třeba i tak 2x3 cm velké, které samozřejmě nejsou
k dispozici.
  Potřeboval bych tvárnou hmotu, která by se dala dobře vymodelovat jako
plastelína, vložit s dostatečným přesahem do vyštípaných míst, po vytvrdnutí
zbrousit do roviny, vyleštit a na závěr asi i s celým zbytkem přestříkat.
  Znám podobný materiál pro opravu dřeva, říkají tomu "plastické dřevo" a
s tím se mi pracovalo dobře - tak teď bych potřeboval něco jako "plastický
bakelit" :-). Podobných materiálů bude asi celá řada - s čím máte dobré
zkušenosti a co byste doporučili ?
  Zdraví Pavel