Bosch PHG 630 DCE

Sobota Březen 1 19:53:55 CET 2014

Hezký večer,

     ano, je to poloha na dochlazení stroje, ale to nepovažuji za
pracovní polohu, prostě mi přijde nefér udávat tři stupně foukání, když
jsou vlastně jen dva. A stejně mi "uchometricky" připadá, že v poloze I
a II běží motorek stejně rychle.

     Ale jinak jsem skutečně spokojená, pracuje se s ní dobře, ačkoli
bych trochu jinak tvarovala rukojeť, jenže konstruktér asi nepočítal s
tím, že ji bude používat někdo proti desce spojů položené na stole :-)

     Saša Svobodová