[OT] Dopravní náklady při proclení zásilky.

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Sobota Březen 1 10:27:23 CET 2014

Hmm, to by odpovídalo. Je to xindl. Už na poště jsem si říkal, že to
určují podle počasí a je to tak. Co znamená "byly tyto náklady určeny
dle Ceníku poštovních služeb ve výši Kč ..."?
Poslal jsem jim dotaz, tak uvidím co odpoví v pondělí. Zruším s nimi ten
souhlas o zastupování. Za poplatek 180 Kč nejsou ani schopni poslat
mail, abych to třeba doložil. Prostě se vůbec nenamáhají. Počítám, že
jim to proclení zabralo asi 10 minut, opsali částku z balíku a zbytek
vygeneruje software.

Martin Hanek