pro zajimavost - konstrukce pro amaro

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Červen 30 14:49:41 CEST 2014

Ale no. Toto nie je predsa otazka zivota a smrti, nie je to ziadna veda. Ba
dokonca ani nie tak celkom technika, bo nejde o merak, ale o konstrukciu
urcenu pre pobavenie ci poucenie.

Kebyze ide o merak, tak najprv skumame tie anteny, ich charakteristiky v
priestore a frekvencii, potom skumame sposob ich pripojenia a vstupne
obvody, potom predzosilnovac, potom detektor, nakoniec vystup, a potom sa
este dotkneme problematiky moznych zdrojov signalu a sposobov ich urcenia
a lokalizacie.

Ale tuto to je inak, vsetko to je len tak zhruba nacrtnute, a cielom vobec
nie je viac ci menej presne meranie.

Nebal by som sa pouzit slovo hracka, a nevidim v tom vobec nic zleho.

Ale neznamena to, ze nemozeme venovat urcite usilie pochopeniu toho, co to
presne robi a preco.

wek