pro zajimavost - konstrukce pro amaro

Sobota Červen 28 21:12:13 CEST 2014

Když já nevím, jak je to s citlivostí detektoru pro malé signály.
Detektor má mít údajně přibližně kvadratickou charakteristiku, takže čím
menší signál, tím menší citlivost. Předpokládám že pod 1 mV toho moc
nenadetekuje. Když jsem si dělal kompenzační VF sondu, taky to pod
milivolt moc nešlo. Zase ale když se to zesílí, nastane problém s šířkou
pásma. Dostatečně rychlá dioda je citlivá i na mikrovlny.
Anděl