Spínaný zdroj proudu

Čtvrtek Červen 26 00:41:28 CEST 2014

Zdroje pro ledky jsou obvykle do 1,5A a většina jich je bez regulace.
Doporučoval bych ale zdroj napětí. Odporový drát má obvykle kladnou
teplotní závislost, což zlepšuje regulaci teploty. Já jsem použil
klasické trafo, ale pokud si s tím chcete pohrát, tak zdroj se záporným
vnitřním odporem. Aby si to umělo přidat, když začnete řezat.
Přechodových odporů bych se nebál. Pokud na nich bude úbytek který by
vadil, už se spoje budou pořádně přehřívat.
Anděl