Co se mi libi na 3D tisku - Zahradnik se bavi

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Středa Červen 25 22:49:26 CEST 2014

No ze zacatku jsem byl z toho hotovy, ale  nejhorsi je ten rozjezd,
nikdo nic nevedel, ani oficialni prodejce ne, protoze VFLASH nikdy
nevideli, zacinali od PROJET.
Ted uz si davam majzla. Da se to pauznout otevrit dvere a kouknout jak
to pokracuje.
Sranda je v tech dverich, v prubehu tisku jsou drzeny elektromagnetem a
nemaji ani okenko, aby clovek videl co se deje, to me na tom hodne stve.
Ale ty finalni veci jsou hezke, je mi to nekdy lito vyhodit, kdyz v
navrhu je chyba.
Nicmene ten soft  na umistovani stl na plochu je ovladany jen pres IE  a
jen pod WINDOWS XP a jen s pristupne na net ;-)) (BigBrother) a ten snad
napsali za jeden vecer....
Na to ze je to deklarovane jako hitech mi to moc user firendly neprijde.
Vevnitr prikryty pod 10cm plechovou vanickou je klasicky MB z PC a pres
USB napojene na cerpadla a posuvy motoru, zkratka kabelaz jak v
concorde, ani se mi nechtelo verit, ze to prezilo cestu po D1 a jeste
Toptransem.

LK