Neuvěřitelná porucha síťové karty počítače

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Červen 25 19:53:31 CEST 2014

Já jsem si na té sharpce zkoušel kdejaké call a poke, no a výsledkem byl
docela slušně modifikovaný program v basicu co jsem tam měl, fungoval docela
jinak

Takže zřejmě nějaká chyba ve firmware. Nicméně může být, číňani dávají do
těchto obvodů "přídavné vlastnosti", které původní návrh neobsahoval (na to
přišli před pár lety v pentagonu).

Navíc sama NSA se přiznala k různým aktivitám na poli rozšířeného hw.

Rusové mají zcela jiné špehovací nástroje, jsou prostě o generaci dál,
nebyli zatíženi historickým vývojem (podobně jako postkomunistické země a
mobilní komunikace - jak dlouho v usa trvalo, než tam přišlo GSM?).

Navíc bych to rusko neviděl černé a amíky bíle, ono je to totiž úplně
fifty-fifty. Rus nechce amíky pustit na UA kvůli ložiskům plynu (přišel by o
kšeft) a amíci v lednu "koupili" skoro půlku UA (ano, ten jihovýchod) pro
těžbu plynu za zcela nevýhodných podmínek pro UA občany (kde si
shell/chevron umane, tak jim vlastník musí prodat za shellem/chevronem
nabídnutou cenu, jinak mu to bude bez náhrady zkonfiskováno).

Za admina dávám stop, děkuji.