Neuvěřitelná porucha síťové karty počítače

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Červen 25 19:10:54 CEST 2014

Zdravím,
  nezbývá než opět poděkovat za vysvětlení, rád se poučím :-).
  Samozřejmě o Gratuitious ARP vím, i k čemu se používá, ale nikdy jsem
nepátral tak hluboko, jak je realizován, abych zjistil, že je to právě
takovýto výkřik s dotazem sama na sebe. Takže už se mi spojilo 1+1 a
je to jasné. Tedy skutečně na té kartě nejspíše běží špatně nakonfigurované
AMT, které vytrubuje do světa chybnou IP adresu a chudák OS s tím nic
nedokáže... A nejhorší je, že to dělá i ve vypnutém stavu.
  Zdraví Pavel