Co se mi libi na 3D tisku - Zahradnik se bavi

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Červen 25 18:41:45 CEST 2014

A neexistuje nějaký simulátor, který by do zvuku přidal ty lebeční složky? Tedy, že bych přes to prohnal nahrávku svého hlasu, a slyšel jí potom tak, jak svůj hlas znám vnitřně? Mohlo by být zajímavé slyšet druhé hlasy tak, jak je vnímají jejich majitelé :-)

Jakub Šerých