keramicky rezonator u STM32

V P vvitty01 na seznam.cz
Středa Červen 25 09:32:14 CEST 2014

Co mate na druhe strane komunikacni linky? Pokud je tam neco s krystalem tak
to v ramci "normalnich" komercnich teplotnich rozsahu bude chodit v pohode.
Na USART je potreba presnost do 3% dohromady pro obe strany.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 24. 6. 2014 21:06:42
Předmět: keramicky rezonator u STM32

"Jeste jsem to nezkousel, pro hromadny vyskyt procesoru na desce zvazuju
pouziti subj. kvuli cene - nikde ale nemuzu najit kucharku a jeste jsem
to nepouzival. Proti krystalu je rozdil jen v tom, ze se daji jine (jake
pro 8MHz) kondenzatory z obou koncu na zem a stredni ploska rezonatoru
se taky uzemni? Presnost 1% pro UART staci, internim RC oscilatorem si
tak jisty nejsem, nebo ma nekdo overeno, ze to s pouzitim kalibracni
hodnoty a za normalnich teplot je pro UART pouzitelne? Predpokladam
STM32F051xxx

---
This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus
protection is active.