keramicky rezonator u STM32

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Středa Červen 25 07:58:52 CEST 2014

USART mi na tomto procesoru s interním oscilátorem bez problémů fungoval
při teplotách čipu od -10 do +60 st.C. Testovány asi 4 kusy, víc jsem
neměl náladu. Jak ujíždí rychlost jsem neměřil, prostě to fungovalo. Asi
už se naučili dělat ten interní oscilátor docela stabilní, v novějších
řadách ho STM používá i pro USB, kde je požadavek na stabilitu ještě o
něco vyšší.

Mrazík