pokračování s O2

Standa Palas stpalas na volny.cz
Úterý Červen 24 20:29:40 CEST 2014

Dobrý den

Nechápu proč s tím nejdete za právníkem. Podle mne je to jediná rozumná
cesta. Je mi jasné, že to nebude zadarmo ale i pro průměrného právníka
bude sepsání výpovědi hračka, popř. Vám poradí co s tím. Samozřejmě to
asi nebude nic levnýho, ale pořád lepší než se sebou nechat takhle
zametat. Tady v konferenci asi moc právníků není.  Až Vás rozbolí zuby,
tak  taky půjdete k doktorovi a nebudete hledat pomoc tady. Myslím, že
když se právníkovi porouchá pračka, tak si zavolá opraváře a neřeší to
na nějaký právnický konferenci.
Tím nemyslím, že sem tohle téma nepatří. Taky mám smlouvu s  O2 a zajímá
mne na co si dát bacha. A zajímá mne, jak to dopadne. Ale mám obavu, že
zde není moc lidí kteří Vám mohou fundovaně poradit.

S pozdravem

Palas Stanislav