DC/DC menic s vice vystupnimi napetimi?

Úterý Červen 24 17:22:06 CEST 2014

1. Nevim, boom meho navrhu bez PCB vyjde na cca 200Kc s tim, ze krome elitu
na vstupu je zbytek v tantalu Vypada to nejak takto
http://i.imgur.com/hopOkuF.png.
2. EE16 jadro ma vysku cca 19mm, ja bych se rad vesel do 12mm mereno od
vrchni strany PCB.
3. Ja to navrhl s DPA426, cili galvanicky oddelene,ale kvuli komunikaci je
to pak stejne sezemene v jednom bode. CIli nehraje to roli.