Re: Podezřelý prodej přes PayPal?

Úterý Červen 24 16:48:41 CEST 2014

Jak zde jiz zaznelo je to zalezitost platebni karty a jelikož i PayPal je
navazan na nejakou tu platebni kartu plati to i pro platby pres PayPal.
Pokud karetni spolecnost reklamaci uzna tak proste z uctu kam penize
poslala  penize vycucne zpet a neptá se :-), pokud na ucte prachy nemate
jde vase konto do minusu :-). Jak se to resi pokud ani banka majitele
vysateho konta nedokaze majitlee dohnat netusim, ale nejspise to odepise
karetni spolecnost,  Rejzuji na kartach vice nez dost a tak si to mohou
dovolit i kdyz u krachu nejake letecke spolecnosti takto visa vracela
desitky milionu.
Pokud chce mit clovek jistotu, ze ho neobviní ze zaslani cihly, tak u
zasielk do zahranici slo zajit na celnici a zbozi zabalit pred celniky oni
jej pak zapecetili tedy obalili svou lepici paskou a vy jste si ho odnesl
na postu s tim, ze jsme mel papir o tom, ze jste posilal to a to. Resil
jsem to parkrat kdyz jsem posilal na opravu hodinky a nechtel riskovat
palceni DPH a cla pri navratu hodinek ze Svycarska zpet.Sice jsem nikdy
nepochopil co mi brani poslat do svycarska cihlu (jiny balik) a zpet dostat
neproclene hodinky,ale par let zpet to tak fungovalo a poradili mi to sami
celnici :-)