RE: koax - dvoudrát - koax

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Úterý Červen 24 16:38:21 CEST 2014

Pokud tedy chces bastlit:

Belden ma docela rozumny material o prenosu videa pres jejich UTP kabely:
http://www.belden.com/pdfs/Techpprs/VideoandUTP.pdf

Tady najdes pohled dovnitr jednoho z balunu:
http://groupdiy.com/index.php?topic=27912.0

A tady to doma nekdo vyrobil:
http://windycitytech.blogspot.cz/2011/09/diy-video-bauln-mk1-fail.html
A tady je hezky popis balunu a jak na to:
http://vk5ajl.com/projects/baluns.php

Radek (benedikt2hw.cz)