RE: koax - dvoudrát - koax

Úterý Červen 24 16:30:23 CEST 2014

Dobrá, dám na Vaši radu. Jenom mám taký dojem, že to tady již kdysi prošlo, že "by se to dalo použít". A já jsem postižen chorobnou recyklací tak proto. Jinak si ale nemyslím, že bych zrovna vytvářel konstrukce, které se rozpadají už od pohledu. Formu nechte na mně, šlo mi o princip, případně (lépe) o to, zda to někdo prakticky vyzkoušel.
A navíc - kmitočtové spektrum obrazového signálu (0-5,5MHz) se bude trochu překrývat s tím datovým 5/10MHz jak píšete, či ne-li ?
Asi si seženu kamerku a vyzkouším...

Zdravím
L. Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Radek Benedikt
Sent: Tuesday, June 24, 2014 4:10 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: koax - dvoudrát - koax

Ach jo, amaterismus za kazdou cenu? Ty trafa mají prenos 1:1, popr.
1:odmocnina(2) a jsou stavena na uplne jiné kmitoctove spektrum (5/10 MHz u
10 BaseT). Par tech balunu vyjde na stovku (bez postovneho) a za ty penize pokud se to nema rozpadat uz od pohledu to dohromady nedas.

Radek (benedikt2hw.cz)