VN diody v mikrovlnne troube a jeji oprava

DeeJay deejay na email.cz
Pondělí Červen 23 15:52:50 CEST 2014

tak nejak funguji autoservisy s tím, že vyměním nejdražší součástku a jestě
demontuju co se mi hodí na kšeft a zákazníkovi tam vrazím načatou nebo
vadnou .

Jara

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Monday, June 23, 2014 2:32 PM
To: HW-news
Subject: Re: VN diody v mikrovlnne troube a jeji oprava

Dne 23. června 2014 14:26 Zuffa Jan <ZuffaJ na cgc.sk> napsal(a):

1. Kupim 1 magnetron
2. Do servisu mi donesu vadnu mikrovlnku.
3. Vymenim magnetron za novy, stary odlozim (pretoze je dobry)

3a. opravím skutečnou závadu

4. Vyuctujem vymenu mangetronu
5. Do servisu mi donesu vadnu mikrovlnku
6. Vymenim magnetron za druhy, a povodny odlozim

6a. opravím skutečnou závadu

7. Vyuctujem vymenu magnetronu
8. Do servisu..........
.
.
.
14891451. Do servisu mi donesu vadnu mikrovlnku
14891452. Vymenim magnetron za druhy, a povodny odlozim

14891452a. opravím skutečnou závadu

(Případně magnetron neměnín, ale nezapomenu vyúčtovat jeho výměnu.)

P.K.