VN diody v mikrovlnne troube a jeji oprava

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pondělí Červen 23 15:21:55 CEST 2014

Pokud se vam to nezda, nechte si vratit vymenene dily. Nevim jak je to ted,
ale driv pro to byla v zakone opora. Taky se podle toho dal poznat servis,
tam kde brblali jsem nic do opravy nedal.

PK