VN diody v mikrovlnne troube a jeji oprava

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Červen 23 14:26:16 CEST 2014

1. Kupim 1 magnetron
2. Do servisu mi donesu vadnu mikrovlnku.
3. Vymenim magnetron za novy, stary odlozim (pretoze je dobry)
4. Vyuctujem vymenu mangetronu
5. Do servisu mi donesu vadnu mikrovlnku
6. Vymenim magnetron za druhy, a povodny odlozim
7. Vyuctujem vymenu magnetronu
8. Do servisu..........
.
.
.
14891451. Do servisu mi donesu vadnu mikrovlnku
14891452. Vymenim magnetron za druhy, a povodny odlozim

:)

j.