exponovani PCB - vlnova delka svetla?

Neděle Červen 22 22:24:52 CEST 2014

No je pravda že ta vysokotlaká Hg výbojka má přece jen bohatší spektrum.
Nízkotlaká by měla mít většinu energie v té UV oblasti. Asi to nebudu
řešit, výbojka zatím funguje a kdyžtak mám ještě metalhalohenidovou i se
zapalovačem.

Jak Saša psala že plošný zdroj světla není dobrý, nevím co je lepší. Mám
výbojku 125W, jenže u toho mám tlumivku pro 70W. Svítím z 20 cm přes
film a 2mm sklo 15 minut. Problém je u větších desek, musím kvůli
okrajům prodlužovat expozici a prostředek je trochu přesvícený. Taky se
mi dřív líbil bodový zdroj světla, protože jsou ostré stíny, když je pod
filmem někde mezera. Jenže ta tam stejně být nesmí. Ten plošný zdroj
bych zas až tak nezavrhoval.
Anděl