*****SPAM***** Re: Navrh a vyroba plosnych spoju v Cine

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Červen 21 08:58:02 CEST 2014

Pozdě ale přece se vracím k tomuto tématu.  Desky mám doma už dva týdny,
byl jsem ale na cestách, tak info až teď.
Desky mi přinesl pošťák až domů, žádné clení nebo něco takového. Je to
naprosto standardní kvalita,
snadno pájitelné běžnou pájkou s olovem.  Dokonce expertům u nás v práci se
to líbilo.
Takže pokud extrémně nespěcháte a stačí ty tři týdny od objednání k dodání,
tak vřele doporučuji.