pohony pro otevírání oken a žaluzií

Pátek Červen 20 22:21:53 CEST 2014

Hezký večer,

	něco dělá třeba Fakro http://www.fakro.cz/ke-stazeni/montazni-navody/
ale ceny rozhodně nejsou lidové. Fakro má svoje věci dělané pro svoje
okna, ale třeba to pro inspiraci bude stačit.

	Máme od nich okna, nebyla to moje volba, ale dneska jsem za to ráda,
jsou opravdu dobrá a originál příslušenství je také dobré. Od včera je v
ložnici zatemňovací roleta a sedla hnedka jak měla, montáž i s mytím
okna a následným úklidem věcí trvala asi dvacet minut.

Saša Svobodová