Sbernice na domaci automatizaci: RS-485 nebo Ethernet?

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Pátek Červen 20 22:01:08 CEST 2014

Asi lepe zalozit detekci nepruchodu na potvrzeni odpovedi, pokud neprijde, tak vystal za nejaky cas znovu. Chce to ovem male packety. I tak to ma vyznam, protoze postupne oslovovani ci token ring ma nejakou rezii taky.

Linka RS485 by to mela snad vydrzet, ale ztraty tady nejake budou.

Jirka