OT Chjo...

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Červen 20 20:00:57 CEST 2014

Aha takto, takze ono je to viac spontanne uhnivanie nez zasah autority
(hoci to snad muselo byt viditelne zvonku). Nezostava mi nic ine nez
zatleskat :-/

Nestudoval som z radioelektroniku, ale materialove inzinierstvo, takze
som nemal moznost sledovat trendy na vtedajsej KRE pocas mojho studia;
ale ako nad tym tak spatne uvazujem, "hnilobne centra" som videl aj na
fyzike, aj na jadrovke, aj na technologiach. Uvidime co prinesie
buducnost.
Nejaku vnutornu konzistenciu tam mala snad len katedra humanitnych vied.

Dňa 20. júna 2014 19:43, balu na home <balu na k-net.fr> napísal/a: