Zahada ridici jednotky (?)
Radek Sztwiorok
sztrad na gmail.com
Pátek Červen 20 16:47:50 CEST 2014
Ty TSI motory jsou samy o sobe vytvor.
Stichne to vzdy po tom druhem nastartovani nebo to nekdy pretrva i po druhem startu?
Posledni dobou se mi tu roztrhnul pytel ze studenaky v RJ ci s vodou v konektorech. Bude se treba podivat na to diagnostikou a kouknout na data co se zmeni. Osobne bych se zameril na tlak paliva a jeho kolisani a na teplotni snimace. Lambda nema na studeny motor vliv prirazuje se az nad 60°C teploty vody kdy je predpoklad na dosazeni teploty clanku. I kdyz u novejsich motoru se snimaci teploty spalin i drive.
RS
----- Original Message -----
From: AZe
To: HW-news
Sent: Friday, June 20, 2014 4:29 PM
Subject: Zahada ridici jednotky (?)
Kdyz je tady rec o lambda sondach, mam takovou zahadu. Vymenena Lambda sonda u motoru za zcela stejny typ jako puvodni. Zcela nepravidelne, ale az po delsim stani, se po ihned nastartovani zvysi volnobeh a motor ma takovy zvuk, jakoby bezel na sytic. Po ohrati to utichne a motor bezi zcela neslysne. Ale kdyz nastartuji a ihned motor vypnu a znovu nastartuji, bezi zcela tise ihned. Nic se za tu vterinu nemohlo ohrat. Samotne zapnuti klicku a vypnuti a pak start vliv nema. Nedela to vzdy, ale zhruba tak 1:1. Nenapada vas nejaky duvod?
VW, motor 1,4 TSI benzin, zanovni, 25 tis. km.
aze
------------------------------------------------------------------------------
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20140620/1a1d4816/attachment.html>
Další informace o konferenci Hw-list