jak donutit sledovaci modul GPS+GSM aby zavysilal

Jiří Němec jiri na nemcovi.eu
Pátek Červen 20 15:38:24 CEST 2014

Tahle nepozná, od toho je nastavení různých "geoplotů" a upozornění na
serveru. Ta neGPS krabička měla i mikrofon a pohybový senzor, tomu se
posílala sms zda to má zapnout/vypnout hlídání pohybu. EMA od Flajzru zase
stačí prozvonit.

... jako ochrana proti zlodějům je to vše stejně naprosto k ničemu, umí to
komunikovat pouze v GSM pásmu a na to má snad každý zloděj rušičku. Lepší
ty peníze nacpat do pojišťovny, v mém okrese se loni ukradlo 14 aut,
pojistky jsou relativně levné.

S pozdravem
Jiří Němec