mereni osciloskopem na lambda sonde ..?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Červen 20 14:15:02 CEST 2014

Taky si myslím, že to nebude lambdou, to by cyklovaly otáčky nahoru-dolů.
Spíš něco jako "váha vzduchu". Když mám hodně vybitou baterku, tak otáčky
volnoběhu se drží vysoko, dokud se nenabije (i půl hodiny).

----- Původní zpráva -----
Od: Pavel Kadečka

Nemělo by auto při studeném motoru lambda sondy ignorovat? Až po ohřátí
motoru / lambdy / katalyzátoru by mělo začít řídit směs podle lambda sond,
ne?

Viděl (a řídil) jsem auto, kde byla lambda (jedna) úplně odpojená, nevím
jestli záměrně nebo omylem, každopádně auto startovalo i jelo normálně,
volnoběh taky. A chovalo se úplně stejně normálně i po připojení sondy zpět.