jak donutit sledovaci modul GPS+GSM aby zavysilal

Pátek Červen 20 08:24:12 CEST 2014

To kdybych věděl co to je za typ. Návod nebo popis jsem od toho neviděl.
Malá černá krabička, nevím kde to ten člověk sehnal. Dokonce podle
mechanické konstrukce to na mě dělalo dojem, jako by to někdo bastlil
doma. Ten pán byl zvědavý, jestli se to dá nějak snadno detekovat. Až s
tím zase přijde, budeme dělat pokusy.
Anděl