Fuzzy PID?

Čtvrtek Červen 19 18:57:58 CEST 2014

Mozna jsme prispel k osvete mezi studenty , ikdyz spis ne. Hakko ma v hrotu
nenormalizovany termoclanek a protoze jsem nenasel relevantni udaje rozhodl
jsme se clanek zmerit. Chytl se toho kamarad, uci fyziku a pry udelame
laboratorni ulohu. Nedokazal jsme rici ne a  tak jsme do skoly dovalil
hrot, klasicky termoclanek K, presny multimetr, notebook a flasku
ricinoveho oleje, kolega dodal laborku, kahan, kadinku a studenty gymnasium
posledni rocnik.
Nastinil jsem oc pujde a nesmele se zeptal proc pouzijeme olej a ne vodu z
17 lidi nevedel nikdo, padaly nazory jako ze by to zrezlo ci zkorodovalo.
Opravdove zdeseni nastalo, kdyz jsem zminil, ze pujde o ricinovy olej,
vsichni prece z TV vedi,  s ricinem procuji teroristi a je jedovaty. Kolega
se nesmele zeptal zda nekdy slyseli o Castor Oil a nekolik slecen
reagovalo, to je olej na  vlasy :-)