Problemy s komunikaci mezi Starterwarem a Indy UDP server

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Červen 18 22:19:40 CEST 2014

No ano, na tom portu visí diskutovaná komponenta:-)

Ovšem nepřijímá nic. Když tam pověsím cokoli jiného, tak to přijímá OK.

PH

Od: Petr Štetiar ynezz na true.cz(mailto:ynezz na true.cz)

Pavel Hudeček <edizon na seznam.cz> [2014-06-18 19:03:01]:

> Původně bylo obojí 1234. Ale protože při odesílání z PC je normálně
odchozí
> port náhodný, tak jsem to změnil, aby se lišily.

Pokud na MCU zmenim cilovy port, tak musim zarucit, aby na PC na tom portu
neco poslouchalo, je na portu 12345 na PC neco povesene?

> Jak to tak vypadá, progam v PC asi ignoruje informaci, že má ignorovat
CRC,
> pokud není hodnota 0.

To je nesmysl, viz. muj predchozi email.

Schvalne se podivej na ostatni packety, ktere nejsou z aplikace, urcite
vypadaji uplne stejne. Prichozi do PC maji CRC vyplnene, odchozi maji 0.
Program o techto nizsich urovnich proste vubec nic nevi, ten uz vicemene
dostane jen to co je videt ve Wiresharku v sekci "Data (20 bytes)".