opticka sit po vesnici

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Červen 18 17:45:38 CEST 2014

>Na rozdiel od slovenskej vlady ale francuzski sudruhovia peniaze na
>podporu vysokorychlostneho internetu vyuzili na vysokorychlostny
>internet a nie na socialne davky,

Ja by som to nenazval socialnymi davkami.

Tie "peniaze na podporu vysokorychlostneho internetu" sa nazyvaju Operacny
program informatizacia spolocnosti, OPIS, http://www.opis.gov.sk/ ,
konkretne prioritna os 3: Zvýšenie prístupnosti k širokopásmového
internetu. Kde su peniaze hovori
http://www.informatizacia.sk/co-je-opis-/1865s  ->
http://www.rokovania.sk/File.aspx/ViewDocumentHtml/Uznesenie-12507?prefixFile=u_
, strucne povedane, tato os bola odlozena na nasledujuce europske volebne
obdobie (2014-2020) a peniaze (170ME z tejto prioritnej osi, ale zrejme
nie vsetko z toho mala byt len optika ako taka) boli presunute na operacny
program Konkurencieschopnost a hospodarsky rast,
http://www.mhsr.sk/operacny-program-konkurencieschopnost-a-hospodarsky-rast--op-kahr--6118/127803s
. S trochou namahy sa na tej stranke pravdepodobne da dopatrat aj aspon
hruby smer, ktorym tie peniaze nasledne odtiekli (pochopitelne je tam aj
ta prislovecna kopa sena).

Na socialne davky idu uplne ine zdroje.

wek

Daląí informace o konferenci Hw-list