RE: Vyřešeno: Re: redukce miniHDMI na HDMI ?? Existuje to?

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Středa Červen 18 14:55:01 CEST 2014

Jelikoz budu resit podobny problem, mohu se zeptat, jaka kombinace Vam vysla
nejlepsi
a co bylo nakonec objednano?

Diky Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158