STM32F030 a Eclipse

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Středa Červen 18 12:53:08 CEST 2014

Možná jsem to špatně napsal. Doposud jsem si hrál s STM32F0 Discovery. Ale teď tu mám na stole F030 a chtěl jsem si hrát s ním. Eclipse pro F0 jsem před cca rokem nastavoval ručně (dle nějakého návodu na internetu) a nějak podobně jsem chtěl nastavit Eclipse i pro F030 (předpokládám, že jediný rozdíl bude v nějakém startup souboru kde se definují adresní prostory atd.). Plugin o kterém píšete neznám vyzkouším ho. Ale co jsem zkoušel CooCox (což je upravené Eclipse) tak jsem s ním docela spokojený (na pár kliků založený projekt pro daný procesor a není potřeba nikde nic nastavovat). Třeba to ten vámí zmíněný plugin pro Eclipse bude umět také, ale asi zůstanu u CooCox.

________________________________
Od: Hw-list [hw-list-bounces na list.hw.cz] za uživatele Janiš Peter [peto.janis na gmail.com]
Odesláno: 18. června 2014 10:35
Komu: hw-list na list.hw.cz
Předmět: Re: STM32F030 a Eclipse

Nepíšete s čím konkrétne potrebujete pomôcť (alebo som to nepochopil).

Momentálne sa s Eclipse na Linuxe hrám a snažím sa ho nejak popísať<http://www.mikrozone.sk/pluginy/content/content.php?content.127>.
Takže ak si nainštalujete najnovší plugin "GNU ARM C/C++ Cross Development Tools" (http://gnuarmeclipse.sourceforge.net/updates ), tak dostanete pekný wizard, ktorý Vám vygeneruje na základe šablóny projekt priamo pre STM32F0xx, STM32F1xx,.... (Eclipse MENU -> „File“ -> „New“ -> „Project“ -> „C Project“)
Dá sa z toho vychádzať.

p.j.