Sbernice na domaci automatizaci: RS-485 nebo Ethernet?

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Červen 18 11:04:10 CEST 2014

No tak nechcel som Vas az tak podpichnut.

Ale dobre, ak chcete par mojich postrehov a poznatkov k teme navrhu
univerzalneho modulu pre mcu-bastlenie, tak sa s Vami o ne rad podelim.
Chcete?
(Pytam sa preto, lebo som si dal zavazok, ze pisat svoje nazory sem uz
nebudem...)

A.