STM32F030 a Eclipse

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Středa Červen 18 10:30:17 CEST 2014

Tak jsem si stáhnul CooCox kde to na pár kliknutí vygeneruje projekt tak to z něj zkusím vypreparovat a nebo budu CooCox používat (je to v podstatě upravené Eclipse na které jsem zvyklý).

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Tuesday, June 17, 2014 11:45 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: STM32F030 a Eclipse

Pomůže mi prosím někdo s konfigurací Eclipse pro STM32F030? Aby to bylo jednodušší vycházejme z toho že mám funkční a nakonfigurované Eclipse pro STM32F0 Discovery (používám "Libaries" od ST) a pro programování F030 použiji STlink z Discovery F0. Nepůjde jenom o změnu pár konfiguračních souborů (hlavičky, případně linker)?

Děkuji, MG