LaserJet HP 5N za odvoz

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Červen 17 23:42:30 CEST 2014

Zdravim,

nechcete nekdo tuhle tiskarnu? Duplexor, spodni podavac, asi 30MB RAM,
samozrejme LAN. Je to tiskarna do tezsiho nasazeni, nez je u mne doma. S
tonery od HP byla schopna tisknout spravnou predlouhu i pro prezehleni
motivu na DPS.

Co jsem nastoupil do prace, tak mi objem tisku docela zasadne klesnul a
uz podruhe mi odesel toner starim (resp. toner je OK, jen stiratka na
kazete za rok zvrdly a tiskarna jede nekotrastne a dela pruhy), obcas se
ji podari par listu podelne zmuchlat (ale dokud se na ni tisklo denne,
tak to nedelala), mam dojem, ze to nejak souvisi s duplexem.

Nez aby mi tu lezela (navic mam jeste inkoustovky, do kterych jen
dolevam inkoust, na tech par listu, co ted potrebuju, mi to staci),
poslal bych ji do dobrych rukou, nechcete se ji nekdo ujmout?

Pokud ano, tak osobni odber v Praze - Hornich Pocernicich nebo nekde
cestou smerem na Zahradnak (do auta ji jeste odnesu, ale na postu mne s
ni nikdo nedostane).

Pavel Kutina