OT: světlo do koupelny

Úterý Červen 17 19:48:39 CEST 2014

to bezpečné napětí... taky používám LED moduly, napájecí soustava 32V DC
a u modulů předřadníky 0 až 1A. Probíral jsem s revizákem, že v koupelně
může být bez proudového chrániče max. 12V a že to překročím. Je
rozumný... ta soustava 32V DC nepatří mezi vyhrazená zařízení a jeho to
nemusí zajímat. Ale shodli jsme se na tom, že LED moduly se nemění tak
běžně jako žárovky, musí na to přijít člověk s nářadím, který ví co
dělá. Jinak je ve svítidle modul zakrytý deklem ... tak vlastně o nic
nejde. :-)
Anděl