Sbernice na domaci automatizaci: RS-485 nebo Ethernet?

Úterý Červen 17 18:20:35 CEST 2014

To opravdu nekomu muze trhat zily 10Kc/mesic? Me pri zalohach 3180Kc
mesicne by to nechalo naprosto klidnym...
Jeste stoji za zminku, ze pokud se pouzije oblibeny modul ENC28J60 tak
ma jen 10 Mb coz asi pro dany ucel staci a spotrebu - 120mA Rx, 160mA Tx
coz je nejakych 0,5W. No neni to zrovna malo ale RS485 budice jsou bud
drahe nebo taky docela zerou. Navic by to chtelo galvanicke oddeleni,
coz je zase vyhoda pro ethernet