Smazání dat z disket

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Pondělí Červen 16 22:07:29 CEST 2014

Hezky vecer,

tak jsem to schvalne dnes zkusil na 3,5" diskete s neodymovym magnetem z
HDD. Jednou, kdyz jsem magnet pouze prilozil a zase oddalil se dala
precist. Pokud jsem magnetem pres disketu parkrat prejel, nacist jiz
nesla a system hlasil, ze neni naformatovana. Po formatu opet funkcni.
Nicmene nijak zvlast dukladne jsem to nezkousel, jen parkrat
naformatoval, vytvoril soubor a smazal.

EH