Re: Smazání dat z disket

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Pondělí Červen 16 16:11:44 CEST 2014

Zdravím,

tak tam ty fotky nechte, líp se to prodá :-)

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: Alexandra Svobodová <hwnews na zirafoviny.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 16. 6. 2014 15:58:10
Předmět: Re: Smazání dat z disket

"Hezké odpoledne,

mikro a mini diskety nejsou problém, mechaniky na ně v počítačích mám.
Tedy tu 5,25" mám jen jednu, 3,5" mám dvě na dvou počítačích. A dokonce
i jednu USB, která nedávno velmi dobře posloužila. Mechaniku na
standardní disketu nemám, takové museum tu ještě není. Mít ji, tak na
disketu jen něco nakopíruji a bude po problému, ale takto to asi zkusím
s tou trafopájkou, tu mám :-)

Jinak tramvaje v Ústí nejezdí už hodně dlouho a jezdit vzadu v
trolejbusu mu připadá docela podivné, protože ty staré tam mají druhý
motor, leda jet úplně vzadu u okna, tam je asi nejvíce bezpečno pro
diskety, ale nejméně bezpečno pro člověka (hlavně na linkách 57 a 62).

Díky za všechny nápady, něco zkusím. A třeba je nikdo nebude chtít, tak
mi tu zůstanou někdy na příště.

Saša Svobobodová