Smazání dat z disket

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Červen 16 14:47:26 CEST 2014

Několikrát se mi stalo, že jsem po jízdě v trolejbusu, nebo v tramvaji
nepřečetl některou disketu. Stačilo se však držet úplně vzadu a problémy se
smazáním pak už nikdy nebyly.

Ale měli jsme v práci místo mezi monitory nad laserovou tiskárnou o
velikosti asi půl až metr, kudy stačilo podat kolegovi disketu a data byla
spolehlivě fuč.

----- Původní zpráva -----
Od: "Balu" <balu na k-net.fr>

myslim ze sa to len tradovalo. Epidemia tychto problemov sa pravidelne
vyskytovala hlavne v obdobi odovzdavania roznych projektov a prac.
Staci sa pozret aky je remanentny magnetizmus disketoveho media a potom
jednoducho vypocitat indukciu pola od prudovodica.
Pre zaciatok imho bude uplne stacit nekonecne dlhy priamy :-))