Smazání dat z disket

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Červen 16 13:43:28 CEST 2014

Zdravím,
  na druhou stranu musím konstatovat jiný efekt: Měli jsme jednu dobu monitory
(ještě staré CRT) na Želivského v Praze, odhadem 5m nad úrovní terénu. Běžně
se stávalo, že obraz se posunoval na monitoru +/- 5 mm a k tomu se měnily,
hlavně v rozích, barvy, třeba z bílé do fialové nebo někdy i třeba ze zelené
do červené. Byl to tam trvalý jev, vždy na pár sekund se obraz takto zkazil
a pak se pomalu opravoval.
  Zjišťovali jsme, čím to je, a ukázalo se, že cca 2 m pod povrchem je trakční
kabel, ale pro Metro. Jasně, souprava Metra si cucne při rozjezdu víc než
tramvaj, ale tohle zase mělo odhadem nejméně 10 m od sebe a pořád byl efekt
velice patrný. Měli jsme tam i nějaké diskety, ale těm to nic nedělalo.
Jak říkám, vzdálenost od toho kabelu byla samozřejmě značná.
  Zdraví Pavel