Zdroj 7-48V na 12V/500mA

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Červen 16 12:15:33 CEST 2014

 16.6.2014, 12:08:12

Kouzelne slovicko je "SEPIC".
Da se postavit skoro ze vseho, velmi dobre se osvedcil treba TL5001,
ale v pripade velkeho tlaku na cenu pravdepodobne bude fungovat
TL494. Jen to mozna nenajdete jako instantni reseni ve spraji,
takze k rozumnemu vysledku bude treba dodat neco vlastnich znalosti a
prace.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz