Re: Smazání dat z disket

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Pondělí Červen 16 08:19:31 CEST 2014

Ahoj Sašo,
psal jsem to tady už před dlouhou dobou. Likvidoval jsem tehdy velké množství disket.
Použil jsem magnet velikosti 5x2x1 cm, který na futru udrží 18 listů A4/80g... papírů.
Diskety byly dál normálně použitelné.
Docela mne to překvapilo, takže pozor na to :-)
Vyzkoušej si to alespoň na 3,5" jestli máš ještě tu možnost.
Jindra Polívka

----- Original Message -----
From: "Alexandra Svobodová" <hwnews na zirafoviny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, June 15, 2014 7:07 PM
Subject: Smazání dat z disket

Dobrý večer,

     našla jsem doma nějaké staré diskety formátu 8" a protože pro ně
nemám využití, tak jsem je dala na Aukro. Jsou to dvě krabice úplně
nových disket, mají dokonce ještě zalepené pytlíky se štítky, ty nemám
strach prodat. Ale pak tu jsou diskety používané a netuším, co na nich
je. Takto velikou mechaniku doma prostě nemám. Sice na nich asi budou
jen nějaké cvičné programy ze školy, ale co já vím, je to již moc
dlouho... Pokud se okolo nich budu motat s magnety, je jistota, že
magnetické pole záznamy bezpečně zničí? Mazací tlumivku nemám, ačkoli
jedou ji snad získám :-)

     Saša Svobodová