utekajuce hodiny

iko iko.ikoon na gmail.com
Pondělí Červen 16 07:56:25 CEST 2014

Som to rozobral a elektromagnet naozaj 2x za sekundu pohne ozubenym
kolieskom (teda aj sekundovkou). Zeby sa zblaznil ten asfalt co tam je,
alebo krystal. No nic, skusim prehodit krystal z inych hodin, pripadne
aj s asfaltom. Mam tu dalsi strojcek, ale ten nema kovovy zavit na
prisrobovanie k ciselniku.