[OT] Jak stahnout video z Metropol TV?

Tom Meinlschmidt hw na meinlschmidt.org
Neděle Červen 15 16:37:51 CEST 2014

tady to mate - ma to cca 318MB

http://orin.meinlschmidt.org/~znouza/swamp/hw/prazsky_vyber.flv

uvnitr je H264, takze predpokladam, ze si s tim poradite :)

a pokud byste to chtel sam -

rtmpdump -r rtmp://91.103.163.202/vod -a vod -y mp4:shows/prazsky_expres/140612_1005-PRAZSKY_EXPRES.mp4 -W http://www.metropol.cz/public/jwplayer/player.swf -p http://www.metropol.cz/porady/prazsky-expres/7489/  -o prazsky_vyber.flv

TM