problem s DDS

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Neděle Červen 15 16:06:25 CEST 2014

Tady je schema a plosnak .Bohuzel jsem jako obvykle zapomnel na spodni
plosku a tak jsem plosnak provrtal a
pripajel plosku skrz plosnak na spodni vrstvu.
Z principu tam ten peak byt nema ,ze?
Takze tam mam nejakou botu v navrhu plosnaku.

   Diky Fanda

http://elektronikavyvoj.cz/povoden/mixerplos.JPG
http://elektronikavyvoj.cz/povoden/mixerschema.JPG

  a nastaveni CRregistru