RE: 3 x LiIon v sérii - jak ochránit proti podvybití

Neděle Červen 15 13:43:01 CEST 2014

Děkuji za odkazy, asi to vyzkouším.

Zdravím
L. Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of gatilo
Sent: Sunday, June 15, 2014 1:00 PM
To: HW-news
Subject: Re: 3 x LiIon v sérii - jak ochránit proti podvybití

 15.6.2014, 12:52:46

Tusim, ze jsem to uz zminoval, cinany oblibena kombinace je IC
DW01 a dvojity MOSFET xx8205 (napr. FS8205, H8205A).
Casto to cinane nabizeji uz sparovane.
Nebo se da koupit primo hodovej modul.
http://www.aliexpress.com/item/DW01-8205-combination-SOP23-6-battery-protection-chip-x-20pcs-lot/1674743056.html
http://www.aliexpress.com/item/100-DW01-FS8205-SOT23-MSOP8-lithium-battery-protec-IC-Fortune-Original-authenc/1846004177.html