[OT] Jak stahnout video z Metropol TV?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Červen 15 10:56:19 CEST 2014

Zdravim,

uz par dnu se snazim vyresit problem, jak stahnout video z webarchivu
Metropol TV - objevil se mi tam ve vysilani mnohalety kamarad spolu se
kuratorkou vystavy Praha fotograficka, se kterou se take obcas vidame.
No a protoze Metropol TV konci, rad bych to mel v soukromem archivu.

Ruzne videostahovace se nechaji oblbnout reklamou na zacatku prehravani,
takze stahnou reklamu, ale uz ne ten dil za ni, a rucni analyzou kodu
stranky jsem sice dosel k relativni adrese, odkud se prehrava, ale uz mi
z toho nevyplynulo, kde to ma koren, takze ruzne pokusy o stazeni jsou
neuspesne.

Nepodarilo by se to nekomu z vas? Adresa je
http://www.metropol.cz/porady/prazsky-expres/7489/

Pokud by se zadarilo, byl bych velmi zavazan.

Pavel Kutina